مطلب های زیاد بخصوص clash of clans

clash of clans

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ

    سلام من مهدیم

و می خواهم راجع به این موضوع clash of clans بگویم اگر می خواهید هک کلش را پیدا کنید سریعا به سایتwww.godofgem.tkمراجعه فرمایید وهک کلش را از انجا دانلود کنید ولی بعضی از سایت ها قلابی هستند و  چیزی به شما نمی دهند باید خیلی بگردید و در ضمن این را بگویم که فکر نکنید بازی وقتی دانلود کردید خراب است چون این بازی توی یک زمان خاص می توان بازی کرد وفکر می کنم این ساعت از 10 صبح تا 11 صبح و7 صبح تا 8 صبح و 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر و فکر می کنم از ساعت 10شب تا 11 شب هم باشد                                                 


دانلود هک

اینجاhack

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
مهدی تهرانی

نظرات  (۳)

وااای، مرسی واقعا! چقدر راحت میشه آدم تو هک کلش جم بدست بیاره! مرسی مهدی. بازم از اطلاعات این بازی برامون بزار
الان من کلی جم دارم مرسی عالیهههه

😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی